Nytt jobb i julruchen :)

Hej bloggen!
Nu när man inte längre studerar hinner jag inte med bloggen längre, men tanken är ju att jag ska förse er med allt vackert som skapas i min närhet! Nu över jul och nyår har jag fått jobb på Hugos Blommor i Karlsborgsbutiken, vilket är jätteroligt!
Anna-Karin är otroligt duktig och jag är glad att få jobba med henne, ibland gör jag lite tokigt men jag kommer nog känna mig som en lärling ett tag framöver. Man blir ju aldrig färdig i mitt yrke! Ständigt nya utmaningar.
 
Nu har vi haft ett par riktigt stressiga dagar men idag var det verkligen mer o göra än vad jag hade förväntat mig.
I morgon antar jag att det kommer bli minst lika mycket, därför  stämplar vi in lite tidigare och sen kör vi så det ryker!
 
Jag önskar att jag hade haft mer tid att ta lite bilder, men ett tips är att följa Hugosblommorkarlsborg på instagram!
 
 
Jag delar med mig av de få bilder jagbfaktiskt hunnit att ta och hoppas att vi snart hörs av igen!
 
I veckan har vi gjort både stora och små beställningar, den här är till en lycklig själ som fick en jättestor fin julgrupp!
 
Söt liten gå-bort blomma, enkel men fin.
 
En Orkidé kan aldrig bli fel!
Ibland vill man ha något vitt och stiligt, här är några härligt vintersprakande planteringar!
 
 
Kramar!
Allmänt | |
Upp