Femte juni.

Idag känner man verkligen av sommarkänslorna! 
Det är verkligen skönt väder. Jag ligger just nu och lyssnar på 'Hannah och Amandas podcast' och njuter av lugnet. 

Det har ju inte varit så mycket värme här hos oss än, så altanen vimlar ju inte av blomster precis. Tyvärr!
Jag har i alla fall gjort så gott jag har kunnat. Lite krukor står fint och blommar men jag hoppas värmen håller i sig så att jag äntligen kan börja plantera på riktigt!

Bjuder på min lilla hörna ned blomster som man kan ligga i soffan och njuta av och titta på! 

Pelargoner och Penséer, håller sig era penséer också lika länge som mina? Förra året tog jag hand om mina penséer och dom blomma långt in på sommaren!


Började ett projekt med en gammal låda som jag hittade på vinden. Jag oljade in den och planterade lite ettårigt gräs. De blev lite gles så jag tillsatte en klättrade växt med vita små blommor på (som jg inte minns namnet på).  
Gräs är vackert! 

Trevlig helg! 
Allmänt, Uteväxter | |
Upp