Höstpyssel!

Då var man tillbaka på praktiken igen!
Dagen har bestått av bland annat vattning & städning. Efter allt 'tråkigt' kommer de roliga arbetet och då fick jag fixa några dekorationshjärnan. 

Här kommer steg-för-steg bilder:

Jag surrade fast dekorationstråden och fäste den med en knut. 
Jag la en kvist med nypon och började vira runt dekorationstråden. Sedan klippte jag småknippen av nyponen och fortsatte att surra...

Jag la även några blad av silverek som även dom virades in i dekorationstråden.


Sist gjorde jag en krok som kah fäste i mosshjärtat!





Sedan gjorde jag några små hjärtan också. Samma princip fast annat material!

Kryssen fästes med en nål! 

SIstantimmen planterade jag och Elin några krukor med heders helox som skall klättra på båge. Dessa ska så småningom stå inskyltfönstret! 
Vi la lite kuddmossa som dekoration :)



Sex stycken blev det! 


Hejdå ! :)
Florist 3, butik | |
Upp