Fullt ös!

Och man känner sig nästan medvetslös!
Nä kanske inte riktigt så illa, men ikväll är jag helt slut i kropp och knopp!
Förberedelser för student är i full gång och dagen har bestått av mycket snitt. Vi har satt rosor i plastfolie och knutit gul blått band på. Har också gjort endel buketter (som jag glömt ta kort på) men en bild har jag lyckats ta idag och den tänkte jag dela med mig av! 



I morse började jag tidigare, var i Hjo redan strax efter nio. Jag fick följa med Elin till kapellet och lämna alla buketter och dekorationer. På något sätt kändes fet lite porrigt att gå in i kapellet och lägga i ordning på blommorna.... Det blev fint och först tänkte kah ta ett kort men ändrade mig sedan. Delat kändes det respektlöst att lägga ut en bild på någon jag inte känner och så hade jag inte bett om tillåtelse så därför blev det ingen bild där ifrån! 


Packning av bilen!

/Stephanie 
butik | |
Upp