Torsdag 21/8

Morgonen började med Bud!
När vi kom hade vi tre bud som skulle göras, och innan de tre var klara hade vi redan fått tre till!
 
Många buketter vi får på bud är med egen beskrivning, men just idag fick jag en bild att gå efter.
Såklart fanns det inte rätt blommor hemma, men jag fick ju göra så likt som möjligt.
 
Såhär skulle buketten sett ut, men istället....
Blev den såhär, en annan lila Santini och Ruscus.
 
Efter alla beställningarna gick jag över till Sorgbinderi och gjorde några sorgbuketter.
 
Här är en av tre som jag gjorde, as usual, Gula och röda toner.
 
 
En smula enformigt kan tyckas, men det är de färgerna som är väldigt populära just nu.
 
Material:
Rosor
Solidago
Buplerum
Pistage
Aspidistra
Fontängräs
Leucadendron
Gerbera
Florist 2, butik | |
#1 - - malin:

Mm det är ju höst nu om du inte visste det :) fin tycker jag att den blev och kunden blev säkert supernöjd. Ha en fortsatt fin vecka. kram malin

Svar: Tack Malin, ja dom har sålt bra faktiskt så de har blivit några fler ! :)
Stephanie

Upp