Välkommen hem till mig!

Efterlängtade helg! Veckan har ju varit helt otroligt intensiv och rolig! Jag är mycket nöjd över det jag har presterat och från och med måndag nästa vecka kommer jag att vara på min praktikplats i Hjo. För att fira helgen köpte jag med mig en super fin Orkidé hem. Den skulle endast sättas i en cylindervas var tanken, men vasen var något smalare än jag trott och jag fick några fina blommor över. Att slänga dessa vackra fanns det ingen tanke på, man får vara kreativ!
Ut med värmeljusen, våren är här! Jag skapade små söta vasar av mina ljuslyktor och gjorde bordsdekorationer på två ställen, samt cylindervasen som pryder tvbänken så fint!

 
 
 
 
 

Trevlig helg!
Allmänt, Om mig | |
#1 - - malin:

Vad fint det blev, den är härlig med sin limefärg och sen håller den ett tag. Ha en så kul praktik. :-)

#2 - - malin:

Vad fint det blev, den är härlig med sin limefärg och sen håller den ett tag. Ha en så kul praktik. :-)

Upp